Elu bovenfrees probleem

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.122
465
Alphen aan den Rijn
Als ik mijn Elu OF97-E bovenfrees aanzet gaat deze voluit in zijn toeren , de toerenregelaar werkt niet meer .
Heeft er iemand het onderdeel ( no. 4 ) of een kapotte frees waar deze nog in zit .
Ik weet dat Dewalt deze ook heeft , maar probeer het van Elu te krijgen .

Groeten Willem

IMG_3534.jpeg610adaa6-eed0-43e3-b9c7-9cbfb71ae962.jpg

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.875
586
Die schoot de hele tijd hoog in toeren, maar het schommelde... Omdat het deeltje soms draaide en soms vast kwam te zitten denk ik. Maakte er indertijd een topic over:

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.122
465
Alphen aan den Rijn
Inmiddels nog weinig wijzer geworden , de frees ligt bij kennissen met elektro kennis .
Ik heb een 2ehands Dewalt 621 gekocht en het bovenste gedeelte no. 4 omgezet , maar daar zit het probleem ook niet .

Willem

ErnstKuhne

Actieve deelnemer
19 nov 2011
317
191
Deventer
www.ernstkuhne.nl
Ik heb zoiets gehad met een Elu Mof96 met electronische regeling. Daar was het magneetschijfje op de freesas kapot (volgens mij onderdeel 19 in jou geval) ik heb dat gewoon bij Kruis gereedschappen in Rotterdam kunnen bestellen..was wel een jaartje geleden.

• Leuk
Waarderingen: Willempie

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.316
3.449
Gaanderen
De walt heeft enkele oude modellen van elu 1 op een overgenomen. Deze zijn nu ook weer uit het program maar misschien kun je kijken of deze erin passen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.