Na het overlijden van mijn vader ben ik zijn kelder aan het opruimen.
Er staat al jaren een Elektra Beckum KGT 500.
Deze is gebruikt bij een verbouwing 20 jaar geleden en heeft sindsdien niet gelopen.
Ik vermoed dat mijn vader deze nieuw heeft gekocht destijds.
De kelder is kurkdroog en ik heb de machine laten lopen.
Klinkt heel goed. (Video hiervan kan ik op verzoek aan een mailadres sturen, of via een gedeelde link.)
Alles ziet er goed uit verder. Spouwmes zit erbij.
Zaagblad zal wel bot zijn vermoed ik.
Het is best een zware machine en ik heb zelf al een mooi zaag, dus ik heb besloten er niet mee te gaan blijven sjouwen.
Ik heb niet zo'n goed idee van de huidige waarde, dus ik zou graag jullie schatting van een nette prijs horen.
En wie geïnteresseerd is kan natuurlijk bieden.
Afhalen in Den Haag. Als het uitkomt breng ik de zaag wel even langs.
Groeten
Willem
(Sorry voor eventuele nekklachten, maar ik weet niet hoe ik de foto's kan draaien...)

Er staat al jaren een Elektra Beckum KGT 500.
Deze is gebruikt bij een verbouwing 20 jaar geleden en heeft sindsdien niet gelopen.
Ik vermoed dat mijn vader deze nieuw heeft gekocht destijds.
De kelder is kurkdroog en ik heb de machine laten lopen.
Klinkt heel goed. (Video hiervan kan ik op verzoek aan een mailadres sturen, of via een gedeelde link.)
Alles ziet er goed uit verder. Spouwmes zit erbij.
Zaagblad zal wel bot zijn vermoed ik.
Het is best een zware machine en ik heb zelf al een mooi zaag, dus ik heb besloten er niet mee te gaan blijven sjouwen.
Ik heb niet zo'n goed idee van de huidige waarde, dus ik zou graag jullie schatting van een nette prijs horen.
En wie geïnteresseerd is kan natuurlijk bieden.
Afhalen in Den Haag. Als het uitkomt breng ik de zaag wel even langs.
Groeten
Willem
(Sorry voor eventuele nekklachten, maar ik weet niet hoe ik de foto's kan draaien...)

Laatst bewerkt: