ivm de aanschaf van een Felder combi-machine hierbij aangeboden m'n vlak/vandikte bank van Elektra Beckum. Het gaat om het HC314G model uit 1995, draait op 380V. Schaaft/vlakt tot 30cm breed en vlakt tot 20cm dik. Schaafas met 3 messen (die wel weer een slijpbeurt kunnen gebruiken). Stofafzuig kap inbegrepen met 100mm aansluiting, deze kan zowel onder als boven de tafel geplaatst worden en werkt redelijk goed. Totale tafel lengte is 1.26m.
Machine staat op zwenkwielen.
Tevens zit er een langgatboor installatie bij die aan de zijkant gemonteerd word. De langgatboor heb ik zelf nooit gebruikt er zitten dan ook geen langgatboren bij. Ik meen me te herinneren dat de boorkop vast zat toen ik de machine een jaar of 5 geleden aanschafte, verder niet meer naar gekeken dus dat zou een andachtspuntje kunnen zijn.
Vraagprijs is 750. Kan opgehaald worden in Heelsum of bezorgd worden in een straal van ongeveer 30km.

Machine staat op zwenkwielen.
Tevens zit er een langgatboor installatie bij die aan de zijkant gemonteerd word. De langgatboor heb ik zelf nooit gebruikt er zitten dan ook geen langgatboren bij. Ik meen me te herinneren dat de boorkop vast zat toen ik de machine een jaar of 5 geleden aanschafte, verder niet meer naar gekeken dus dat zou een andachtspuntje kunnen zijn.
Vraagprijs is 750. Kan opgehaald worden in Heelsum of bezorgd worden in een straal van ongeveer 30km.