eikenhout

DanielDunk

Nieuw lid
10 jun 2026
1
0
Meppel
Dag heren,
Ik heb een passie voor meubels maken van oud steigerhout alleen nu wil ik een mooi bovenbladje maken voor een bar waar ik mee bezig ben. Dit wil ik van massief eikenhout doen. iemand een goede plek om dit in te kopen of tricks van soorten bedrijfen die dit verkopen.

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
550
182
Deurne
(...) Dit wil ik van massief eikenhout doen. iemand een goede plek om dit in te kopen of tricks van soorten bedrijfen die dit verkopen.
Op Marktplaats of bij de kringloop een oud eiken meubel op de kop tikken, en hieruit een mooie plank maken. Wel opletten dat het massief is en geen gefineerde plaat

Het draadje met de link die @ZotVanHout bedoelt:
Overzicht houthandels in de Benelux

• Leuk
Waarderingen: Willempie en henkverhaar

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
330
246
Oosterbeek
Dag heren,
Ik heb een passie voor meubels maken van oud steigerhout alleen nu wil ik een mooi bovenbladje maken voor een bar waar ik mee bezig ben. Dit wil ik van massief eikenhout doen. iemand een goede plek om dit in te kopen of tricks van soorten bedrijfen die dit verkopen.
Of in Zwolle naar Massave, maar een tafelblad uit een kringloop zoals @DitchDeurne noemt is een veel goedkopere manier, maar inderdaad wel opletten wat je koopt

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.