Eiken vloerplanken

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.504
4.421
Ik had 60 m2 gratis. Maar de prijs is op zich geen probleem. Als je het nodig hebt voor een project. Maar als je het alleen voor de heb wil, dan ligt er toch weer voor 175 euro hout in je werkplaats ruimte in te nemen.

• Leuk
Waarderingen: John1969

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.654
1.281
Enschede, Twente
Eigenlijk ben ik altijd positief en opbouwend, maar vandaag dus even niet 😋

De meeste woodworkers zitten centraal, Zuid en Noord georiënteerd. Voor onze Belgische makkers is het niet zo ver. Wel is Zeeland ondervertegenwoordigd op het forum.
Tja, ook qua voetbalinternationals schijnt Zeeland ‘achter’ te liggen: vijf in de hele geschiedenis, las ik onlangs.

RVester

Actieve deelnemer
11 nov 2022
321
135
Delft
Even voor de twijfelaars, een 2e hands enigszins nette houten vloer zelf leggen is prima te doen. Afhankelijk van de huidige laklaag heb je een afkortzaag, bandschuur en excenter nodig om mooi te maken en te leggen. Parketveren onder de plint, oliën met een roller en nawrijven met een doek. Als je een laminaatje kan leggen kun je dit ook.

• Leuk
Waarderingen: Rizz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.