Hallo Sang en anderen,
Kijk das ook een mooi werkstuk. Ik moet idd toegeven dat ik mijn buizen ook mooier vind. maar dat is persoonlijk. Ik heb die RVS buizen van mijn werk kunnen kopen. Er waren 2 tafels met een kunstofblad over en die kon ik kopen. Het blad heb ik maar in de opslag gezet. Als je er interesse voor nog een compleet frame is....hoor ik het wel. Het frame wat ik nog kan bemachtigen is voor een tafel van 100 bij 200 cm.
Mijn tefel is helaas nog niet af. Ik ga het (waarschijnlijk) tijdens het pinksterweekend .....eindelijk..... schuren en lakken. Dat had al gebeurt moeten zijn. Ik was ff druk met de verbouwing van de keuken in het huis van mijn vriendin. Bovendien had ik nog geen goede schuurmachine. Toevallig van de week een nieuwe Metabo machine gekocht.
Wanneer de tafel echt helemal klaar is zal ik weer eens wat foto's plaatsen.
Hij staat nu al in mijn huiskamer....wordt gewoon gebruikt. Ben er helemaal tevreden over. Trekt niets krom. Echt een fantastische tafel waar ik leuke reacties over krijg.
Mijn eerste eigen gemaakte tafel en meteen een succes. Ook wel dankzij alle tips die ik van de forumgasten gekregen heb. Waarvoor dank.
Laat binnenkort van mij horen.
Groet Duiker