Nu we een huis hebben met flinke schuur leek het me fijn om een goede werkbank te hebben. Ik heb laatst 2 platen multiplex gehaald en geïnvesteerd in een Makita invalzaag en bouwstofzuiger. Ben begonnen met het zagen van de stroken waarna ik de poten en liggers heb gelijmd. Daarna het frame in elkaar gezet en voorzien van een 'oud' tafelblad wat we nog over hadden. Eigenlijk is dit blad te mooi om als werkblad te dienen maar aangezien het massief is is het wel lekker stevig!
Ik heb een oude deur tijdelijk gebruikt als plank onder het werkblad.
Nu nog een manier vinden om het blad goed vast te maken aan het onderstel. Wellicht gewoon met van die hoek profielen? Dan kan ik het altijd losmaken. Als ik van onder ga schroeven moet ik enorme schroeven gebruiken.
Ook een bankschroef en het maken van wat bench dog holes staat nog op de planning.

Ik heb een oude deur tijdelijk gebruikt als plank onder het werkblad.
Nu nog een manier vinden om het blad goed vast te maken aan het onderstel. Wellicht gewoon met van die hoek profielen? Dan kan ik het altijd losmaken. Als ik van onder ga schroeven moet ik enorme schroeven gebruiken.
Ook een bankschroef en het maken van wat bench dog holes staat nog op de planning.