Ai, België, tsja dan wordt het hooguit Brabant of Limburg misschien en wellicht vindt je in België op tweedehands sites wat je zoekt.
Welllicht is er een woodworker in België die een keer met je meewilt als je voor een tweedehandse gaat kijken? (wellicht tegen een kleine vergoeding)
Zo'n Delta voor 85 euro is wel leuk om gewoon te beginnen en rustig te sparen voor wat duurders en die verkoop je altijd weer voor ongeveer hetzelfde.
Kan je ook ervaring opdoen en voor die prijs kan het niet mis gaan, er zitten nog extra zaagbladen bij ook.
Koop je daarnaast een goede afkortzaag en dan kan je alles doen wat je wilt voor weinig geld.
je neemt een paar stukjes hout mee en vraagt of die man ze even zaagt zowel op 90 als op 45 graden.
dan zie je meteen of ie het een beetje goed doet.
En als je de rit te ver vindt dan kan je voor dat bedrag ook vragen of ie 'm opstuurt, hij ziet er goed uit dus voor dat bedrag zou ik eventueel wel het risico nemen.
Of je vraagt of er een woodworker in Overijssel woont en dat die even kijkt voor je en dan laat je 'm opsturen.
Het is dat ik boven Amsterdam woon want anders had ik wel voor je willen kijken als ik daar had gewoond.
Hier zie je wat Delta in Amerika op de markt brengt, dan begrijp je wel waarom ik je die Delta aanraadt voor zo weinig geld.
http://www.homedepot.com/b/Tools-Hardware-Power-Tools-Saws-Table-Saws/N-5yc1vZc29i
En anders kan je bij machinehandelaren in België voor iets gebruikt kijken, dan krijg je ook garantie