De meester van mijn zoon in groep 8 neemt afscheid. Het is maar een klein schooltje van 50 leerlingen, groep 7 en 8 gecombineerd. De ouders van groep 8 dachten aan een mooie pen, waarop ik voorstelde dan maar een mooie houten pen en dat ik er wel een kistje bij wilde maken. Het kistje heeft een dubbel bodem, afgedekt met een stukje essen van 4 mm dik. In de dubbele bodem kunnen van alle kinderen een briefje of kleine tekening opgeborgen worden, zodat ze voor eeuwig met meester verbonden blijven....... pfff, wel wat zwaar aangezet. Zonder gekheid, gewoon een leuk kistje met een boodschap van alle kinderen.
Pen besteld bij onze eigenes Katma, Marco Eilander van de penkits. Heeft ie zaterdag direct gemaakt en op de post gedaan en het kistje heb ik gisteren gemaakt. Erg leuk om na lang niet veel nuttigs in de werkplaats te doen weer eens wat te maken.
jaap

Pen besteld bij onze eigenes Katma, Marco Eilander van de penkits. Heeft ie zaterdag direct gemaakt en op de post gedaan en het kistje heb ik gisteren gemaakt. Erg leuk om na lang niet veel nuttigs in de werkplaats te doen weer eens wat te maken.
jaap