Een stukje beuken pallethout met slaap.

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.440
693
Emst
Ik heb een stukje beukenpallethout met slaap.
Het is ongeveer 40cm X 12cm X 2,5cm
Gratis af te halen in Emst.

IMGP5735.jpg
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.595
541
Steenbergen, Noord Brabant
Ik denk wel dat het beuken is hoor. Is denk ik goed genoeg te zien als je inzoomt op de foto. Als je de kleine gele vlekjes wegdenkt, zie ik iets wat ik ook zie op de beuken balken die ik hier heb liggen. Ook de slaap laat zich op dezelfde manier zien. Niet logisch om als pallethout gebruikt te worden, maar ja, ik heb ook al van alles in pallets voorbij zien komen :eek: ….
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.497
344
Torhout, België
Ik denk wel dat het beuken is hoor. Is denk ik goed genoeg te zien als je inzoomt op de foto. Als je de kleine gele vlekjes wegdenkt, zie ik iets wat ik ook zie op de beuken balken die ik hier heb liggen. Ook de slaap laat zich op dezelfde manier zien. Niet logisch om als pallethout gebruikt te worden, maar ja, ik heb ook al van alles in pallets voorbij zien komen :eek: ….
Heel misschien kan het wel. Het is dan ook wel niet logisch dat de balk eronder een andere houtsoort is. Door een stukje te schaven kan er uitsluitsel gebracht worden.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.440
693
Emst
Nog een paar foto,s het hout is 15cm breed en 3 cm dik en 100cm lang.
Zitten uiteraard spijkergaten in.

IMGP5736.jpg

IMGP5737.jpg

IMGP5738.jpg

IMGP5741.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.