Een stabielere balk maken voor overspanning.

J

j1eke

Guest
Leuk om weer wat bij te leren. Kende alleen de bouwkundige zeeg, met een doelbewuste ronding die weer recht gedrukt wordt onder belasting. Wist niet dat het in de scheepvaart ook gebruikt wordt.
 

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie

 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Oke, dat is niet duur bij Hornbach.

Ik verwacht de stempels 1 week nodig te hebben, bij Boels kom ik dan uit op €27,83
(€6,95 per stuk/per week inclusief de BTW bij Boels x 4 stuks is €27,83)
Schroefstempel-300-540 / Boels

Boels is geen 10km van mij vandaan en ik kom er regelmatig in de buurt, Hornbach is 35km van mijn vandaan en kom zelden daar in de buurt. Gebruik de stempels zelden en je leg ze niet makkelijk even ergens weg.

In dit geval is huren voor mij toch gunstiger denk ik.

Wel ben ik blij met jullie linken en het aandragen van het idee wat heel fijn is, bedankt hier voor.
Maar ik moet wel zeggen dat ik opkijkt van de prijs, dit had ik echt nooit verwacht.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Onee, zeker niet 😂

Ik had nog niet naar de lengte gekeken, deze wordt standaard weergegeven.
Kortere is goedkoper, komt mooi uit.

Wat betreft de staal prijs, gisteren was ik bij Uittenbogaard in Culemborg voor die 2 balken te kopen en die beste man vertelde mij dat de prijzen aan het zakken zijn.
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Ik heb er ook een paar. Langdurig uitgeleend al en geen haast met ophalen. Ze staan al heel snel erg in de weg..
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Nee, dat kan hij ook niet, de verwachting is dat de prijs omlaag gaat. Maar die mafketel uit Rusland bedenkt weer iets geks en dan gaan de prijzen weer omhoog. Het is koffiedik kijken.
Maar ondanks dat heeft hij me wel een korting gegeven, ik kom daar vaker.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.