Holzwerken live is wat ik ongeveer bedoel, maar niet bepaald in de buurt (van Arnhem, bv het ruhrgebied)Vorig jaar in november in Duitsland
![]()
HolzWerken live
HolzWerken live ist der Treffpunkt für ambitionierte HolzWerker! 10. - 11. November 2023 in Fellbach - alles rund um Ihre Werkstatt.www.holzwerken-live.net
Vermoedelijk einde van dit jaar opnieuw. abonneren op nieuwsbrief indien interesse !
Naar de Babtist show wil ik zeker gaan als vaste klant.Holz und Handwerk in Nürnberg . Bedenk wel dat dit een commerciele beurs is en dat de ODH echt wat anders is.
DFT duits forum treff is een houtdraaiers beurs. Ben ik diverse keren geweest en is best een aanrader.
Dit jaar is echter op 25 en 26 mei de weekendshow bij Baptist met een 60 internationale leveranciers niet in Arnhem maar in Papendal Kaarten kan je hiervoor vanaf februari kopen geloof ik.
Wil je in nederland kijken voor houtdraaien dan is er dit jaar het 30 jarig bestaan van Radius Ik dacht 8 juni maar dat zal wel bekend worden op de ALV in februari.
aftellen, morgen vanaf 10u vlg hun websiteDit jaar is echter op 25 en 26 mei de weekendshow bij Baptist met een 60 internationale leveranciers niet in Arnhem maar in Papendal Kaarten kan je hiervoor vanaf februari kopen geloof ik.
Ja en nee.aftellen, morgen vanaf 10u vlg hun website
ook al vind ik 10€ inkom wel veel voor een feest ter ere van hun x-jarig bestaan. Ga dit ook doen voor mijn verjaardagsfeestje, zal niet veel volk komen![]()