Vandaag heb ik dan toch na een lange zoektocht een vlakslijpmachine gekocht. Ik hield hem al een tijdje in de peiling op marktplaats, maar uiteindelijk heb ik dan toch een afspraak gemaakt om de machine te bekijken. De indrukken waren goed dus heb ik de machine ook direct gekocht. Volgende week wordt de machine thuis afgeleverd.
De machine is een oude Nederlander van het merk AI Hembrug en is eigenlijk een universeelslijpmachine, maar met de vlakslijp set-up ook erg goed te gebruiken als vlakslijper. Ik hoop met deze machine de productie en kwaliteit van mijn gereedschappen naar een hoger niveau te tillen, zodat ik uiteindelijk als alles goed gaat misschien de zaken wat groten kan aanpakken.
Dit is in ieder geval een goed begin!

De machine is een oude Nederlander van het merk AI Hembrug en is eigenlijk een universeelslijpmachine, maar met de vlakslijp set-up ook erg goed te gebruiken als vlakslijper. Ik hoop met deze machine de productie en kwaliteit van mijn gereedschappen naar een hoger niveau te tillen, zodat ik uiteindelijk als alles goed gaat misschien de zaken wat groten kan aanpakken.
Dit is in ieder geval een goed begin!