O sorry Ik krijg soms niet alle regels mee, lezen is niet mijn sterkste kant. Plaatjes kijken wel...
Maar tegen die houding het is maar voor de hobby kan ik niet echt tegen. Als je iets doet doe het dan ook goed. heb ik in mn opvoeding meegekregen.
Misschien komt de houding verkeerd over, maar gewoon even lezen, ik wil en kan door ziekte (Reuma) geen bedrijf zijn, en wil ook Geen Kvk, en geen BTW nummer, dus dan blijft er over, Hobbyist. En wat is er mis met een hobby hebben, ook dat kun je goed doen, ik zie het dan ook niet als een verkeerde houding.
Je hebt geen idee hoelang ik over mijn kunnen ben gegaan voordat ik eindelijk ging accepteren dat ik voorzichtig met het lichaam moest gaan zijn, je hoofd wil wel, maar de rest beschadigt onherstelbaar.
Alles wat ik maak, maak ik beter dan goed, maar op mijn tempo, mijn klanten weten dit ook en gelukkig krijg ik tot nu toe al hun begrip, en dat is meer als waar ik op kon hopen kan ik je uit ervaring vertellen.
Ook mijn buren op het terrein van mijn werkplaats hadden al snel een oordeel over mij klaar, Van daar heb je knuppel weer in zijn Mercedes cabrio, komt rond tienen eens aanzakken, maakt een hoop herrie met veel te mooie machines, en is om 2 uur al weer weg, en met alle mooie dagen ligt die ook nog eens languit op het strand met zijn lompe Boxer, en nog erger, komt zijn veel te leuke lieve vrouw ook nog een paar maal per week koffie en lekkere gebakken broodjes brengen, ruimt ook nog eens al zijn rotzooi op en 78% van zijn klanten zijn leuke vrouwen. Erger kan haast niet zou je denken, toch wel want geen woord wat ik hier schrijf is gelogen.
Ondertussen weten ze wel beter nu ze mij beter kennen, ze zijn nu vriendelijke goede buren die een handje willen helpen als ze mij weer zien tobben omdat ik mijn kunnen voorbij ben gegaan en herinneren mij eraan dat het beter is om morgen of overmorgen verder te gaan. Mijn werk / hobby dagen duren gemiddeld 3 a 4 uur per dag, langer dan dat is niet echt handig, zeker niet met zaagmachines en dergelijk spul.
Naar huis gaan om 2 uur is ineens niet meer zo leuk als het lijkt. Was het maar een verkeerde houding, dan was er wat aan doen, want iedere dag dat ik weer zo vroeg naar huis gaat hangt mijn hoofd een beetje en wordt ik weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid , iets wat wat ik waarschijnlijk noot wil en zal gaan accepteren door de angst om in hoekje van mijn bank terecht te komen.
Ik schrijf dit niet om enig medelijden op te wekken, soms moet men degenen die niet luisteren, lezen of willen zien, onderwijzen voordat men met het vingertje gaat wijzen. Ik durf je te vertellen dat wij thuis niet geleerd hebben om te werken, maar geleerd hebben om Hard te werken.
Ondanks alles prijs ik mijzelf als gelukkig dat ik uberhout een hobby kan hebben, het had zomaar anders kunnen wezen, financieel bijvoorbeeld of een partner die er niet achter staat, andere vorm van ziekte, verzin maar wat.
Nu dit hopelijk uit de weg is, kunnen we verder met het logo.
Groet, Sky.