P
Heb je al eens gezien hoeveel stof er gemiddeld ligt in een museum? Op mijn foto's is mijn werkplek labo-achtig, en na een dagje klussen is het museum-achtig :-D
Je mag het als compliment zien. Bekijk altijd je topic op Fok!
Ik zal morgen eens wat foto's makenMooi Atmoz, met veel gevoel voor kleur, het rood gecombineerd met de zwarte achtergrond, het valt mij trouwens op dat alle werkplaatsen mooi opgeruimd zijn. Zouden de chaotische en minder opgeruimde hobbyisten geen foto's van hun werkplaats durven te plaatsen?
Groet Pel.
Mooi Atmoz, met veel gevoel voor kleur, het rood gecombineerd met de zwarte achtergrond, het valt mij trouwens op dat alle werkplaatsen mooi opgeruimd zijn. Zouden de chaotische en minder opgeruimde hobbyisten geen foto's van hun werkplaats durven te plaatsen?
Groet Pel.
Zijn dat nou de Wera inbussen naast de Wiha VDE's? Zo ja, dan moet ik even gaan liggen en mijn OCD medicijn tot mij nemen (een single malt, oraal, meerbepaald)....mancave...
Mooi Atmoz, met veel gevoel voor kleur, het rood gecombineerd met de zwarte achtergrond, het valt mij trouwens op dat alle werkplaatsen mooi opgeruimd zijn. Zouden de chaotische en minder opgeruimde hobbyisten geen foto's van hun werkplaats durven te plaatsen?
Groet Pel.
Zijn dat nou de Wera inbussen naast de Wiha VDE's? Zo ja, dan moet ik even gaan liggen en mijn OCD medicijn tot mij nemen (een single malt, oraal, meerbepaald).
Hoe bevallen de Narex (?) raspen?
Jimbo
(heeft nog plek onder de Kerstboom)
Op de nieuwe foto is het duidelijker ja. Het handvat leek wat op Narex, en ik wist van je beitels, vandaar de eerdere veronderstelling.Je bedoeld dat spul linksonder op bovenstaande foto? Dan zijn vijlen/raspen van Facom.
Hier lijkt het wel alsof ik iedere dag poets hahahaha. (niets is minder waar, maar ik probeer het wel enigszins netjes/overzichtelijk te houden).