Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooi filmpje . Dat inzagen van de rug doet mij denken hoe diamant gezaagd word . Dat is een heel dun slap zaagblad van fosforbrons met diamant er op door het hoge toeren van het zaagblad wordt het zaagblad stijf .
Wim hult zich in diep stilzwijgen hoe hij dat mooie zaagje heeft gemaakt. Maar bij Lie Nielsen doen ze het zo, en er zit, ook met grote machines, veel werk in het maken van een zwaluwstaart zaag.
Volgens mij heb ik het proces al beschreven in diverse posts door de jaren heen.
Zo ongeveer als in het filmpje van LN doe ik het ook alleen heb ik geen metaalbewerkingmachines.
Ben wel jaloers hoe ze de tanden erin zetten (heb ik laten doen) en zetten van de zaag.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.