Een interessant verhaal over tung olie en de industrie

dikketebbes

Actieve deelnemer
16 apr 2024
72
29
maan
Gaat waarschijnlijk over hetzelfde. Dacht deel het toch effe.

Pijnboomteer + linseedoil + real turpentine from pine en dan afwerken met bijenwas.

• Leuk
Waarderingen: jaap

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
213
153
Oosterbeek
Zeker waardevol filmpje!!, Grappig wel dat inhoudelijk bijna dezelfde werkwijzes en argumenten gebruikt worden terwijl er toch echt over verschillende producten gesproken wordt.
Beide technieken zijn het waard om bewaard te blijven en toegepast te blijven worden

• Leuk
Waarderingen: dikketebbes

rinusdevos

Actieve deelnemer
10 okt 2016
118
14
Arnhem-Nijmegen
Interessant verhaal dat 1e filmpje (2e ga ik nog kijken). Krijg er enorme 'clickbait vibes' van, maar hij (het) lijkt een goede onderbouwing van zijn (het) verhaal te hebben met diverse links en een nuttige disclaimer. Zal wel voor de Amerikaanse kijker gemaakt zijn.
Die 2 dollar voor een liter kan ik trouwens niet vinden, wel minimaal het 10-voudige daarvan.

Maar... dit lijkt me een gevalletje AI channel om geld te generen.

(off-topic-isch edit: bij het zoeken naar informatie of het account van het eerste filmpje AI is, kwam deze post tegen: linkje. Daar kun je geholpen worden om een faceless AI youtube account op te zetten waarmee je 3k+ euro/maand verdient. Natuurlijk direct een berichtje gestuurd 🤣)
Overigens, het account van het filmpje bestaat sinds 5 weken. Lijkt me gevalletje AI clickbait verdienmodel.)

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.