Toen ik daar op klikte kreeg ik wel de foto te zien.
Misschien is hij ook bij Roeland voor een knopTja, ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of niet? Maarre, ik ga naar Roeland nu voor een nieuwe knop
Ok, nu wordt ik waarschijnlijk helemaal paranoia. Dervish, heb jij misschien de alias Beuker gebruikt op het UKWorkshop forum? Waarom denk ik dit: Zie deze twee screenshots. Op beide was precies dezelfde foto te zien en die zijn tegelijkertijd verdwenen met dezelfde foutmelding van imgur.com. Geen keihard bewijs, ik weet het, maar wel heel toevallig. Als ik het fout heb , leg het gerust uit en dan trek ik mijn post weer in.
Jurriaan en Seek (Corneel??) hebben het gerapporteerd. Good busy!
De foto's waren oorspronkelijk op imgur geplaatst door 1 persoon. Alleen die persoon kan ze hebben verwijderd. De Beuker persoon had allerlei foto's geripped en op die blijkbaar op zijn persoonlijke account op imgur gezet. Naar aanleiding van de laatste ophef op ukworkshop heeft die Beuker bijna al die foto's van zijn imgur account verwijderd en met dat hij dat gedaan heeft is ook de foto van Derwish zijn account verdwenen. Met andere woorden, ik denk dat Derwish en Beuker hetzelfde account op imgur deelden.
hier een met de zelfde arrogante antwoorden., ik denk dat Derwish en Beuker hetzelfde account op imgur deelden.