Editor knoppen werken niet meer op iPad

jorisvh

Post veel
Hallo,
Als ik een forumbijdrage opstel op m’n iPad in Safari (iOS 16) zijn sinds enige tijd zijn alle knoppen voor formattering, invoegen van links, beelden, .. inactief.
Op laptop geen probleem en, vreemd genoeg, op iPhone in Safari (iOS 16) ook geen probleem. Dit werkte vroeger wel.
Ben ik de enige?
Iemand suggesties?

iPhone - actieve knoppen
1669875885834.jpeg
Ipad - inactieve knopen
1669875955377.jpeg
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ik heb dit ook al gehad.
Tevens dat ik helemaal geen tekst kon ingeven, omdat het toetsenbord niet verscheen.
Zonder verklaarbare reden werkte het b.v. De volgende dag weer normaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

jorisvh

Post veel
bedankt voor de feedback.
lijkt dus iets te zijn wat zonder aanwijsbare reden komt en gaat, wat me deed denken dat iets corrupt in de browser cache of zo
wat verder geëxperimenteerd ....
safari afsluiten hielp niet.
ipad herstarten ook niet.
website data van woodworking.nl wissen en vervolgens opnieuw inloggen was de oplossing.

ik kan dus weer
met formattering :ROFLMAO:
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Hier op de iPad (IOS 15.7) geen problemen.
Wel weet ik dat er in IOS 16.xx nog veel bugs zitten, waar onverklaarbare dingen door gebeuren. Wij hebben op het werk dus ook te horen gekregen dat we onze apparaten niet mogen updaten naar 16.
Mogelijk dat het hier ook mee te maken heeft.

website data van woodworking.nl wissen en vervolgens opnieuw inloggen was de oplossing.
Die (wissen van data en cookies) heb ik, nu je het zegt, ook wel eens eerder voorbij zien komen hier als oplossing voor een probleem van het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.