Hier ligt ook nog wel het een en ander vooral brandhout maar wel kurk droog
ik weet nog hoe moelijk het was om leuk draaihout te vinden
gelukig werd ik toen wel leuk geholpen door de bereidwillige mensen hier op het forum
ik ben een tijdje niet actief geweest hier maar de toon / sfeer lijkt behoorlijk bepaald negatief te zijn de laatste tijd
de kracht van dit mooie fora is juist de bereidwilligheid van al die niet pro’s die elkaar met raad en daad bijstaan
zou fijn zijn als dat was wat nieuwe mensen hier eerst lezen / meemaken
persoonlijk heb ik enkel maar leuk contact gehad met Toxic
maar de toon die je nou in je laatste 100 tal berichten zet is overwegend negatief
en dat heeft geen enkele meerwaarde voor het forum om heel eerlijk te zijn het zorgt blijkbaar alleen maar voor veel ergernis
meschien die stok uit de ... halen en hout gewoon gebruike om mee te draaien ?
Mvg Tom op eigen houtje
ik weet nog hoe moelijk het was om leuk draaihout te vinden
gelukig werd ik toen wel leuk geholpen door de bereidwillige mensen hier op het forum
ik ben een tijdje niet actief geweest hier maar de toon / sfeer lijkt behoorlijk bepaald negatief te zijn de laatste tijd
de kracht van dit mooie fora is juist de bereidwilligheid van al die niet pro’s die elkaar met raad en daad bijstaan
zou fijn zijn als dat was wat nieuwe mensen hier eerst lezen / meemaken
persoonlijk heb ik enkel maar leuk contact gehad met Toxic
maar de toon die je nou in je laatste 100 tal berichten zet is overwegend negatief
en dat heeft geen enkele meerwaarde voor het forum om heel eerlijk te zijn het zorgt blijkbaar alleen maar voor veel ergernis
meschien die stok uit de ... halen en hout gewoon gebruike om mee te draaien ?
Mvg Tom op eigen houtje