draadeind M8 in 8.8

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.407
298
omgeving Rotterdam
Kan iemand mij vertellen waarom ik "nergens" meer draadeinden in 8.8 krijgen kan. Bouwmarkt kwaliteit is 4.8 of wordt niet genoemd en daarmee nog slechter. Ik heb net even bij ISERO gekeken, maar ook daar hebben ze alleen nog maar 4.8.
Een 4.8 zou makkelijk 2000kg moeten kunnen opnemen en een 8.8 4000kg in M8, dus op zich sterk genoeg maar tot voor een paar jaar kon ik zonder problemen altijd 8.8 nemen en dan eventueel een slag lichter gaan naar M6.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.199
2.638
Ik woon in een behoorlijke stad. Je kan hier veel gewoon ophalen. Maar dat kost zo veel tijd, dat ik het vaak laat brengen.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.458
546
Bij mijn gereedschapshandelaar , geen doe het zelf zaak (bouwmarkt) , kun je draagstang in RVS, gegelvaniseerde stalen 8.8 en 4.8 draadstang kopen. De 8.8 heeft hier een gele kopkleur.

Dus een beetje rondkijken in de echte ijzerwinkels, gereedschapswinkels, of bouten en moeren winkels (fabory) zou je aan je draadstangen kunnen helpen.

groeten

Ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.