mits je de sporen recht kops tegen elkaar aan laat vallen moet dit denk ik wel lukken.
de verbinding bovenin is wel iets om over na te denken.
hier een schoolboekvoorbeeld
je zou ook nog multiplex spijkerplaten kunnen toepassen bovenin om het een sterker geheel te geven.
ergens hier op het forum is er ook een topic van een kapschuur, daar heb ik ze volgens mij ook gezien.
waar je ook nog om moet denken is goed rekening houden met eventuele opwaaivoorziening. voldoende verankering van je sporen naar beneden dus. en waar je het op vast zet moet vanzelf ook niet omhoog kunnen komen...
wat voor dakbeschot ga je toepassen?
houdt rekening met een eventuele spinvliesfolie, vervolgens tengels van 22mm voor voldoende ventilatie van je pan. vooral met deze dakhelling zou ik dat adviseren en geeft je de nodige tijd tijdens het project om de aandacht te geven waar het nodig is met de kleine enzo...
denk ook aan een ventilerend nok detail en indien je nodig vindt een vogelwerend profiel onderin. veel info kun je vinden op
www.monier.nl
mogelijk kan ook zijn dat je vogeltjes wel kan waarderen en ze juist lekker hun gang laat gaan. kan weinig kwaad in een veranda en de vogelbescherming wordt helemaal vrolijk van je.