Doosje Dalbergia Sheesham met alu schroefring

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.716
1.088
‘s-Hertogenbosch
Was hem vanmorgen al tegengekomen maar de reactie is er bij ingeschoten 🫢, ziet er goed uit…. Jammer dat deze buitenlandse bedrijven vaak zover weg zitten…… zijn misschien online te bereiken maar om er “effe iets in de hand te nemen en vooral fysiek af te rekenen valt tegen….
In weet dat online alles te regelen is zelfs afrekenen, maar als je nog van het fysieke bent begin je tegen leuke onbereikbare zaken aan te lopen….😭

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
13.365
4.038
Terborg
Er was laatst ook een vraag over schroefdraad geweest. Daar was de prijs veel hoger. Dit is een vriendelijke prijs. Ik denk dat ik t.z.t wel een project ervoor krijg.

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

wijk0983

Oud hout
22 sep 2013
2.558
613
Etten-Leur
Er was laatst ook een vraag over schroefdraad geweest. Daar was de prijs veel hoger. Dit is een vriendelijke prijs. Ik denk dat ik t.z.t wel een project ervoor krijg.
Tot nog toe gebruikte ik messing ringen om urnen mee te maken (made in usa) en deze alu versie kwam ik laatst tegen bij Ivan Govaerts, een Vlaamse houtdraaier. De ringen worden door www.Wttech.de geïmporteerd uit de UK maar of ze daar worden gefabriceerd geen idee. Die messing ringen zijn wel veel robuuster en zeker 4* zo duur.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.