Donate

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Via Paypal of creditcard kan het al wel, er zijn al een aantal mensen die net gedoneerd hebben.
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Deze functionaliteit is nog niet helemaal klaar begreep ik uit een post van Baas (zie hier: Verder met het forum.)..

Daar lees ik :

De forummers die een donatie doen zullen niet als zodanig herkenbaar zijn, ik gruw er van om een soort van "wij hebben betaald" elite te creëren.

Maar ik zie een lijst met meldingen met beragen dus toch een nieuwe "pikorde" ?
Of wordt dat nog aangepast ?
 
Laatst bewerkt:

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Je kan ook gewoon anoniem doneren. En niet (meer) naar de lijst kijken achteraf. Wat Jaap volgens mij bedoelde was eerder dat er bij posts van leden geen "betalend lid" of iets dergelijks onder komt te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte en pietersch

cymbaline

Nieuw lid
17 jun 2012
17
6
Kan doneren alleen via paypal of credit card?
Ik heb (en wil) geen van beide.
Via Ideal of gewone overschrijving kan en wil ik wel doen.

Groeten,
Wilbert
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Die donate knop is er pas. Ik had er ook een beetje ruzie mee. Je zou een pm kunnen sturen naar baas of jaap.
Door recente ontwikkelingen en omzetting van de oude naar de nieuwe software waren er een paar probleempjes en die zijn/worden opgelost verwacht ik. Maar ik heb er geen inzicht in.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.