Domino's te zien door de Osmo hardwax heen

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.914
2.535
Leuk, dat je nog materiaal over had voor een test. Zo te zien heb je alle mogelijkheden wel gehad. Ben benieuwd naar de uitkomst.
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
wauw, tof design. is het onderstel eveneens gemaakt uit Bamboe blokplaat?
onlangs ook aan het bekijken voor de renovatie van treden voor een wenteltrap, maar die prijzen o_O
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
wauw, tof design. is het onderstel eveneens gemaakt uit Bamboe blokplaat?
onlangs ook aan het bekijken voor de renovatie van treden voor een wenteltrap, maar die prijzen o_O
alles is gemaakt van bamboo ook de lades (uitgez bodem), de domino's niet ;) ook al had dat wel gekund.
Voor deze 3-lagige plaat (20mm, 2,44mx1,22m) was ik 276€ kwijt, tsja voor niks gaat de zon op zei mijn moeder altijd
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
IT’S A MIRACLE

alles hetzelfde gedaan, zelfde orientatie, zelfde manier van wax opbrengen maar er is NIKS te zien, geen enkele indicatie dat er ook maar ergens een domino onder het oppervlak zit, ook niet bij die van waar maar 3-4mm is overgebleven
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
541
319
Dan ben ik toch heel benieuwd hoe de domino's in het werkstuk eruit zien, kan je het vastleggen op een foto ?
 

Risikoos

Actieve deelnemer
14 okt 2021
107
47
Regio Apeldoorn - Zutphen
IT’S A MIRACLE

alles hetzelfde gedaan, zelfde orientatie, zelfde manier van wax opbrengen maar er is NIKS te zien, geen enkele indicatie dat er ook maar ergens een domino onder het oppervlak zit, ook niet bij die van waar maar 3-4mm is overgebleven
Als werkelijk alles in de bevestiging gelijk is, misschien zorgt het gewicht van het blad zelf voor de vervorming waardoor je de domino's ziet?
Als dat zo is zou het na verloop van tijd moeten verdwijnen als je t blad voldoende ondersteund (met bijv. dwarslatten) ter hoogte van de domino's
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.