Ik wil graag mijn, in nieuwstaat verkerende, zeer complete en nauwelijks gebruikte DF700-set ruilen voor een gebruikte maar nette DF500 met bijbetaling.
Waarom heb ik die DF700?
Ik heb de Domino gekocht voor het verbinden van de balken voor de lichtstraat in de veranda en de wens om meer houtprojecten te gaan doen. De lichtstraat is gelukt maar verder is houtwerk er niet van gekomen dus wil ik de Domino verkopen.
Wat bied ik aan?
Domino XL DF700 DF700 EQ-Plus (574320)
Frezen D4/D8/D10/D12/D14
Domino Assortiment DS/XL-D8/D10 306 BU (498204)
Domino Assortiment DS/XL-D12/D14 128 BU (498205)
De bijbehorende accessoires en systainers.
Seneca RTS500 Cutter Adapter
Seneca RTS500?
Ik heb van Seneca Woodworking de RTS500 Cutter Adapter. Met deze adapter kan je de frezen van de 500 op de 700 gebruiken. Dat werkt perfect.
Linkje naar de Seneca RTS500 productpagina
Staat?
De Domino freesmachine, systainers en alle accesoires zijn nagenoeg nieuw en zonder gebreken. De Domino is dan ook amper gebruikt en staat op zolder opgeslagen, netjes in zijn Systainer en dus niet in een vochtige schuur of garage.
Waarom wil ik een gebruikte DF500?
Het is 100% zeker dat ik nog kastjes/meubilair voor onze camper ga bouwen. Het domino-systeem bevalt mij als verbinding dus ik wil die daarvoor gebruiken. Grotere constructies ga ik echter niet meer maken.
Bijbetaling?
Ik wil graag een MIG lasapparaat, daar ga ik de bijbetaling voor gebruiken.
Vraagprijs?
Het vraagteken zegt het al, dat is afhankelijk van de DF500 (staat en eventuele accessoires) die je aanbied.
Ik zoek dus een gebruikte, maar nette DF500 mét frees (D4 of D5), zonder gebreken. Een systainer is niet noodzakelijk.
Stuur gerust een bericht als je meer wilt weten. Grote, duidelijke foto’s kan ik op verzoek mailen en proeffrezen is geen enkel probleem.
De Domino-set staat in Nijkerk, nabij Amersfoort.

Waarom heb ik die DF700?
Ik heb de Domino gekocht voor het verbinden van de balken voor de lichtstraat in de veranda en de wens om meer houtprojecten te gaan doen. De lichtstraat is gelukt maar verder is houtwerk er niet van gekomen dus wil ik de Domino verkopen.
Wat bied ik aan?
Domino XL DF700 DF700 EQ-Plus (574320)
Frezen D4/D8/D10/D12/D14
Domino Assortiment DS/XL-D8/D10 306 BU (498204)
Domino Assortiment DS/XL-D12/D14 128 BU (498205)
De bijbehorende accessoires en systainers.
Seneca RTS500 Cutter Adapter
Seneca RTS500?
Ik heb van Seneca Woodworking de RTS500 Cutter Adapter. Met deze adapter kan je de frezen van de 500 op de 700 gebruiken. Dat werkt perfect.
Linkje naar de Seneca RTS500 productpagina
Staat?
De Domino freesmachine, systainers en alle accesoires zijn nagenoeg nieuw en zonder gebreken. De Domino is dan ook amper gebruikt en staat op zolder opgeslagen, netjes in zijn Systainer en dus niet in een vochtige schuur of garage.
Waarom wil ik een gebruikte DF500?
Het is 100% zeker dat ik nog kastjes/meubilair voor onze camper ga bouwen. Het domino-systeem bevalt mij als verbinding dus ik wil die daarvoor gebruiken. Grotere constructies ga ik echter niet meer maken.
Bijbetaling?
Ik wil graag een MIG lasapparaat, daar ga ik de bijbetaling voor gebruiken.
Vraagprijs?
Het vraagteken zegt het al, dat is afhankelijk van de DF500 (staat en eventuele accessoires) die je aanbied.
Ik zoek dus een gebruikte, maar nette DF500 mét frees (D4 of D5), zonder gebreken. Een systainer is niet noodzakelijk.
Stuur gerust een bericht als je meer wilt weten. Grote, duidelijke foto’s kan ik op verzoek mailen en proeffrezen is geen enkel probleem.
De Domino-set staat in Nijkerk, nabij Amersfoort.

Laatst bewerkt: