Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In deze video vertelt de productmanager van het eerste uur alles over de Domino, de productontwikkeling en een paar slimme tips. Geen marketingvideo maar gewoon op z'n eigen kanaal. Kwam m nog niet tegen op dit forum.
Ik heb ook nog twee bijdragen: de onoffiële Supplemental Manual (die wel door Festool in de VS gepromoot is, ooit), plus de gebruiksaanwijzing van de Domiplate.
Heel tof om te zien inderdaad. Geweldige evolutie, die laatste variant. Alle voordelen van de 700 nu ook bij de 500, en dan nog een keer snoerloos op de koop toe. Die handgreep ligt mij persoonlijk véél beter dan de ergonomie van de oude 500.
Heel tof om te zien inderdaad. Geweldige evolutie, die laatste variant. Alle voordelen van de 700 nu ook bij de 500, en dan nog een keer snoerloos op de koop toe. Die handgreep ligt mij persoonlijk véél beter dan de ergonomie van de oude 500.
je bedoelt de XL handgreep op de accu variant van de 500?
die kan je voor de oude domino ook gewoon printen, misschien ga ik dat wel eens doen voor de leut, ik heb normaal alleen PLA maar ik wil eens met PETG printen ter vergelijk, leuk om die eens te doen.
Ik vind die originele grip van de DF500 niet bezwaarlijk maar de XLgreep is bij die machine zeker handiger door het hogere gewicht van die machine.
ALlicht is de XLgreep op de Df500 met zo'n domiplate een hele toffe combi
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.