Mijn buurman was hoofduitvoerder bij de rijksgebouwendienst en is een paar weken geleden overleden (89). Een van de dingen die in zijn nalatenschap zit is een aantal boeken:
Een 2 delige set: Zwiers - Bouwkundige enceclopedie
Een 10 delige set: Prof J. G. Wattjes - Constuctie van gebouwen
Een 8 delige set: R. Jellema - Vragenboek Bouwkunde voor middelbaar technisch onderwijs
Een boek: R. Jellema Greedschappen, Steigers en Werktuigen in de Bouwvak
2 boeken: Dr. Ir. H.A. van Oerle - Leiden Binnen en Buiten de Stadsvesten (1 x Atlas en 1 x Beschrijving)
Dan nog een serie van 4 boeken: Kijk op - Molens / Kastelen / Kerken / Boerderijen.
Daarnaast nog een A. van der Heijden/ Ben Kroon - Kijk op Amsterdam
Als er hier iemand is die zegt dat lijkt me nou echt l;euk om daar eens door te snuffelen, laat maar weten, ik weetzeker dat je ze zo mee mag nemen.
Alleen Afhalen In Loenen aan de Vecht.

Een 2 delige set: Zwiers - Bouwkundige enceclopedie
Een 10 delige set: Prof J. G. Wattjes - Constuctie van gebouwen
Een 8 delige set: R. Jellema - Vragenboek Bouwkunde voor middelbaar technisch onderwijs
Een boek: R. Jellema Greedschappen, Steigers en Werktuigen in de Bouwvak
2 boeken: Dr. Ir. H.A. van Oerle - Leiden Binnen en Buiten de Stadsvesten (1 x Atlas en 1 x Beschrijving)
Dan nog een serie van 4 boeken: Kijk op - Molens / Kastelen / Kerken / Boerderijen.
Daarnaast nog een A. van der Heijden/ Ben Kroon - Kijk op Amsterdam
Als er hier iemand is die zegt dat lijkt me nou echt l;euk om daar eens door te snuffelen, laat maar weten, ik weetzeker dat je ze zo mee mag nemen.
Alleen Afhalen In Loenen aan de Vecht.