Het idee voor een freestafelblad lag al wat langer op de plank. Betonplex stond al in de werkplaats. Tot dit filmpje. Er blijkt nog dergelijk plaatmateriaal in de werkplaats te staan dus ik ging aan de slag. Ook een stuk vuren om de afzuigslang in te steken ligt in de houtbak. Enkel dus een 6 tal schroeven, 4 boutjes voor de voet en 2 bouten en knoppen voor de geleiding aan geschaft.
Net daarvoor een 35mm frees gekocht, ik zou een kast maken. Dat ging niet door want verhuizen maar goed het kwam nu goed van pas.
Ondanks tape wist er toch een splinter van het ‘fineer’ los te breken.
Aan de onderkant heb ik een Makita voet opgehangen. Afzuiging is geschikt voor 35mm slang. Gaande weg het gebruik ervaren of ik nog onderdelen mis. Wellicht een ‘drukbalk’? (Of hoe noemt met zo iets).
En een onderstel, of handigere manier dan 2 lijmklemmen om het blad vast te zetten.

Net daarvoor een 35mm frees gekocht, ik zou een kast maken. Dat ging niet door want verhuizen maar goed het kwam nu goed van pas.
Ondanks tape wist er toch een splinter van het ‘fineer’ los te breken.
Aan de onderkant heb ik een Makita voet opgehangen. Afzuiging is geschikt voor 35mm slang. Gaande weg het gebruik ervaren of ik nog onderdelen mis. Wellicht een ‘drukbalk’? (Of hoe noemt met zo iets).
En een onderstel, of handigere manier dan 2 lijmklemmen om het blad vast te zetten.