DeWalt DWE7492 in Paoson mobiele werkbank. Ideaal voor de compacte werkplaats!

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.898
1.067
Moordrecht
Hierbij bied ik mijn zaagtafel aan. Weinig gebruikt van een forumlid overgenomen. Het betreft een type 1 (type 2 is de meest recente). Hij kan dus sws niet ouder zijn dan 7 jaar, ik heb 'm vanaf februari 2022.
Hij komt met 5 zaagbladen, waarvan, 2x CMT, 2x Dewalt en 1x HBM. 1 CMT is nieuw, 2x gebruikt, de andere moet geslepen worden.
Alle originele accessoires zitten er nog bij, evenals een trespa zero clearance voor een normaal zaagblad en 1 voor een dadostack (niet meegeleverd), en 2 originele. En een verplaatsbare hulpgeleider.

Tevens een afkortslede 90 graden en 1 voor 45 graden. Als bonus is er een softstart ingebouwd, dat maakt de opstart een stuk vriendelijker.. Verloop van 63 naar 100 mm voor de afzuiging.

Omdat ik in deze werkplaats een uitvoertafel heb gebouwd, kon de opklapbare uitvoertafel eraf. De klapscharnieren zitten er bij, zodat je evt een nieuwe kan maken.. De frees met inlegplaat is niet meegeleverd. Er zat een Kreg baseplate in, dus die past iig, maar ik zou zelf een nieuw blad maken voor een eigen freestafel. De stroomvoorziening is iig geregeld. Met 1 stekker kan zowel de zaagtafel als de freestafel bediend worden. De freestafel middels een aparte aan/uit schakelaar.

Dit alles samen met een met bloed, zweet en tranen gebouwde werkbank met een berg opslag. Die ook genoeg gekost heeft, maar als ik dat erbij moet gaan rekenen... Dus een kleine vergoeding voor het vergoten bloed.

De machine kan getest en opgehaald worden in Moordrecht. Forumprijs €600
54769.jpg54770.jpg54771.jpg54772.jpg54773.jpg54774.jpg

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.