Geen idee. Ik wist niet dat die boutjes patentboutjes heetten. Alweer iets bijgeleerd.Dat bedoel ik idd met patentboutjes, hebben die ook nog een andere naam?
Geen idee. Ik wist niet dat die boutjes patentboutjes heetten. Alweer iets bijgeleerd.Dat bedoel ik idd met patentboutjes, hebben die ook nog een andere naam?
Ik zou de gaatjes in de deur juist wel op de precieze maat maken, zodat het niet zo makkelijk uitleutert, doet dat al makkelijk genoeg met het gebruik van de klinken, en installeren hoef je maar een keer, een beetje moeilijker maakt niet uit IMO![]()
Als ze strak genoeg zet loopt dat wel los (eigenlijk niet dus) is mijn ervaring. En het gaat toch gebeuren, dat de gaten ergens groter worden wanneer je de deuren niet uit de scharnieren licht. Of je moet echt megagoed haaks kunnen boren uit de losse hand, op een verticaal vlak.![]()
Mij lukt het iig niet, dus de boutjes een slag strakker en 't zit nog prima. En 't is in mijn ervaring een drama om die krengen goed voor 't gat in het slot te krijgen.
Maar, het is het proberen waard om het precies pas te krijgen! Kleiner boren lukt volgens mij nog steeds niet.![]()
Dat bedoel ik idd met patentboutjes, hebben die ook nog een andere naam?