De tourniket professional

dikketebbes

Nieuw lid
16 apr 2024
6
6
maan
Hola Luitjes,

Afgelopen week een tafelzaag Skil 1340AA gekocht, wat mijn laatste grote gereedschap was wat ik nog nodig had om lekker te kunnen starten. Mijn doel is om zelf meubels en speakers te maken voor mijn huisje, beginnend met een tv-wandkast. Een wandkast kopen kost snel 4000 euro, ik ben minima dusja, dan zelf proberen en er een hobby van proberen te maken.... Toch ook maar een tourniket en ehbo doos erbij gekocht, safety first.:)

Ik heb afgelopen 2 jaar veel gereedschap bij elkaar gesprokkeld voor een mobiele werkopstelling (mijn schuurtje is te klein). Zo heb ik voor 2 tientjes een Festool cirkelzaag met scheve stalen bodemplaat kunnen kopen, een bovenfrees voor een tientje. Met alle tools, meetmiddelen en andere attributen zou ik alles wat ik wil, wel kunnen maken in theorie. Ga eerst eens beginnen met jigs maken voor de tafelzaag, de bovenfrees en de cirkelzaag. Zo ben ik dan wel een paar maandjes zoet. Ik heb een lange weg te gaan want nat achter de oortjes.

Het enige wat ik nog wil regelen komende 2 maanden is een shopvac. Die shopvac probeer ik ook te halen via marktplaats, na 1 keer gebruiken zijn shopvacs ook vies.

Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.576
3.029
Gaanderen
Welkom. Misschien is het verstandig om te vermelden dat jouw zaagtafel een skil 1340 is. Vele kennen niet alle type nummer van alle machines. Heb je een bepaalde connectie met Skil?

• Leuk
Waarderingen: dikketebbes

dikketebbes

Nieuw lid
16 apr 2024
6
6
maan
Welkom. Misschien is het verstandig om te vermelden dat jouw zaagtafel een skil 1340 is. Vele kennen niet alle type nummer van alle machines. Heb je een bepaalde connectie met Skil?

Nee geen connectie met een merk zoals skill of festool etcetc. Heb gewoon effe vermeld welke hoofdgereedschappen ik al op de kop heb getikt. Ik zal "Skil" erbij zetten, thx! Ik heb trouwens ook veel van hondui en enjoywood.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.