De betaalbaarheid crisis

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
222
74
Hier soms daar
Tja, het feit dat tech bro’s zich op het werkjasje gestort hebben, maakt dat ik me er wat ongemakkelijk in begin te voelen. Dit absoluut foute bedrijf heeft er eentje in de shop (voor personeel en gelijkgestemden):

Bekijk bijlage 167861
1778594903067.png
Was heel benieuwd wat er op het label stond en wat de prijs was.
Helaas uit verkocht. Op Ebay staan er drie te koop, maar voor 500 euro dan denk ik dat ik liever een schaaf koop?

Bijlagen

• CG02-CS-011_BLUE_DETAIL_4.jpg
    CG02-CS-011_BLUE_DETAIL_4.jpg
    123,9 KB · Weergaven: 7
  • s-l1600.png
    s-l1600.png
    938,6 KB · Weergaven: 12

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
222
74
Hier soms daar
Ik liep in 1978/79 op het eerstejaars practicum scheikunde (Nijmegen) op klompen (destijds mijn dagelijkse schoeisel - als jeugdbonder). Ik wist de practicumleiding ervan te overtuigen dat het feitelijk veiligheidsschoeisel was (is geloof ik tegenwoordig officieel ook erkend) en dat het slipgevaar nihil was.
Deels kan het veiligheidsschoeisel zijn bv om de tenen en onder kant van de voet te beschermen.
Werk met gevaarlijke vloeistoffen en of laswerkzaamheden kan zo via de sok de voet, enkel de klomp in wat bij een hoge gesloten veiligheidsschoen lastig is. Een las pets is erg vervelend op de voet.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.384
4.336
Een klomp kan je dan makkelijk uit doen. Met hoge werkschoenen valt dat tegen. Ik heb er een mooi dood litteken aan over gehouden, toen er een stuk ijzer , dat ik net had afgesneden, precies in mijn schoen viel. Je eigen voet barbecuen is geen aanrader zeg maar. Toen maar op las laarzen over gegaan. Daar valt de pijp van je overall over heen.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.384
4.336
Bedankt voor dat adres Zot. Dat zijn de broeken die ik nu ook heb. Straus is vaak niet in grotere maten te koop.

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
512
431
Schouwen-Duiveland
Ik liep in 1978/79 op het eerstejaars practicum scheikunde (Nijmegen) op klompen (destijds mijn dagelijkse schoeisel - als jeugdbonder). Ik wist de practicumleiding ervan te overtuigen dat het feitelijk veiligheidsschoeisel was (is geloof ik tegenwoordig officieel ook erkend) en dat het slipgevaar nihil was.
@henkverhaar ik ben het alsverwoed houten klompen drager niet helmaal met eens. Ik ben de enige bij de grootste container haven van Rotterdam die opklompen loopt.Helaas op het werk mag het niet.........
Maar op een stalen schip is een houten klomp erg glad. En ook op sommige soorten plavuizen(bij ons in de supermarkt)zijn de klompen erg van het glijden en glibberen.

Maar ik blij er stug op doorlopen hahahahahaha

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.384
4.336
Bij stauss hebben ze volgens mij helemaal geen katoenen werkbroeken. En ik ga ook geen 80 euro aan een werkbroek uitgeven.

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
2.329
1.143
Enschede
ingoogni.nl
In een uitgedroogd omgeving zoals bij mij in Colorado is het bijna als glijden op ijs om met klompen rond te lopen en werken.
Studs.

L044682.jpg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.