Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt, maar ik ben zelf erg blij met mijn HBM slanghaspel van 30 meter. Wil je even iets zandstralen of je banden van de auto wisselen, hoppa, slang genoeg.
Laatst bewerkt:
Dat idee had ik ook jaren geleden, en wat me opvalt, is dat die gaslucht er nog steeds uitkomt. Hoe lang zal dat nog duren voordat dat er uit is of minder wordt?Dan neem je een grote lege gasfles en dan zet je daar een nippel op. Die vul je binnen en daar kan je prima 4 banden mee optoppen
O, ik heb de kraan er nog op zitten, is er ook nog nooit af geweest, denk ik.gaskraan er uit draaien
Goed idee. Er komt bij mij dit jaar een fles vrij, die ga ik er voor gebruiken!Dan neem je een grote lege gasfles en dan zet je daar een nippel op. Die vul je binnen en daar kan je prima 4 banden mee optoppen.
Butaan zit in blauwe flessen...Goed idee. Er komt bij mij dit jaar een fles vrij, die ga ik er voor gebruiken!
En ik heb nog een mooi potje blauwe verf om hem van de gasflessen te onderscheiden.
Dat weet ik.primagas zijn ook blauw. Is propaan. Heb er toevallig een paar staan. Vroeger had je volgens mij donker blauwe flessen waar butaan in zat en grijze en bordeaux flessen voor propaan. Maar tegenwoordig zie je allerlei verschillende kleuren.
Inderdaad, en degene die het nog steeds niet vertrouwd kan er altijd nog een veiligheidsventiel bijplaatsenDe meeste compressoren leveren niet meer, dan 10 of 12 bar. Een gasfles kan iets van 30 bar aan.