Ik ben enorm benieuwd, met die prachtige bouwtekeningen kan het bijna al niet meer mislukken!
Nou, het voordeel van tekenen is dat je fouten kunt wegpoetsen!
Maar kun jij je naam niet afkorten tot UNV? Jouw naam is zo lang dat het pijltje achter de naam, waarmee je snel naar het topic kunt, wegvalt.
Afgelopen tijd wat inspiratie opgedaan bij museum Het Schip en het Rijksmuseum (beiden in Amsterdam). Helaas geen wijdhoek bij me bij de eerste, maar hier een impressie:
Het Schip is een museum over de Amsterdamse School, aanbevelenswaardig. De interieurfoto zal ik van de laptop overzetten. Kan ik nu niet bij (werk vanaf de iPad).
Links en rechts van de schouw waren kasten. Links staat op de foto, recht was de kast een deur naar een slaapkamer. Geweldig gevonden!
In het Rijksmuseum onder ander de Rietveldvleugel bekeken. Daar stond deze stoel.
Eenvoud troef, maar wat mooi!
Op de Rococo afdeling was ik gecharmeerd van deze kast.
De porseleinen inleg is van Wedgewood, maar het meest gecharmeerd was ik van de poten.
Voldoende inspiratie opgedaan voor een volgend project!
Ondertussen met het huidige project aan de gang gegaan. De lijmklemmen zijn klaar, dus het frame van het blad kan worden verlijmd.
Vanavond nog even het multiplex ingebracht. Terwijl ik dit noteer bedenk ik mij dat ik dat multiplex eigenlijk anders had moeten doen (met mes en groef), maar ja, dat is nu te laat.
Ach nou ja, weer een leer voor de volgende keer!