Co-working / gedeeld atelier of werkplaats voor particulieren en amateurs

nclsvh

Nieuw lid
14 jul 2017
18
0
Hello,

ik ben nieuw hier, maar ben al een tijdje geïntereseerd in houtbewerking en voornamelijk meubels maken. Ik had graag ook mijn interesse eens in praktijk getest.
Sinds ik in september verhuis kan ik me wel enkele dingen bedenken die ik zou willen maken. Ik heb uiteraard helemaal geen materiaal (buiten simpele boren en
een zaag en schroevendraaiers en dergelijke) en ben daarom opzoek naar een open atelier. Een plaats waar een aantal machines staan zoals een cirkel zaag,
tafelzaag, ... die vrij te gebruiken zijn door particulieren (uiteraard tegen betaling) en eventueel zelf met een professioneel die helpt of uitlegt.

De bedoeling is dat je zo enkel betaald wanneer je het ook echt gaat gebruiken. Bijvoorbeeld x aantal euro voor 4uur in het atelier alles te gebruiken. Ik had liever
niet direct een soort abonnement afgesloten waar ik iets vastleg voor lange periode. Ik heb namelijk heel onregelmatig tijd en weet ook helemaal niet of ik het uberhaut
graag ga doen.

UPDATE:
- Ik zoek iets in West of Oost Vlaanderen. Iemand die zoiets kent?
- Ik heb naar prijzen gekeken om dingen te huren voor een dag. Dat zou mij al direct een heel pak geld kosten! Dus dit is ook geen optie.

Groeten Nicolas
 
Laatst bewerkt:

jorisvh

Post veel
Afhankelijk van waar je in Oost- of West-Vlaanderen zoekt, woodfactory heeft ook een deelatelier in Torhout.
Ben daar vorig jaar eens gaan luisteren en stond me echt aan, toffe kerel die het daar runt (Arne als ik me goed herinner).
Ga daar zelf zeker gebruik van maken als dat past.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.