De Shaper Origin is min of meer een robot stofzuiger met een frees, toch? Zonder de zuiger, dat wel...
Behalve dat je m zelf moet duwen. Een robotstofzuiger heeft ook aangedreven wielen. De BenchPilot voor de Origin neemt je dat uit handen. Alleen is het maximaal bereikbare oppervlak nogal beperkt: ongeveer 85x55 cm.De Shaper Origin is min of meer een robot stofzuiger met een frees, toch? Zonder de zuiger, dat wel...

Ja, ik heb een KVK. Maar heb je een voorbeeld van zo'n bedrijf? Voor dit soort projecten zou ik dat zeker graag uitbesteden, en dan zelf de regie houden qua ontwerp en de installatie verzorgen.ik ken bedrijven waar je gewoon kan laten zagen/frezen & kanten. is heel gangbaar is de industrie. Heb je een KVK? Dat maakt het wel makkelijker. Kan je zelf echt niet tegenop werken kan ik je verklappen.. ;-)
Adzaagt is zo bedrijf. Alleen zal je daar veel voor betalenJa, ik heb een KVK. Maar heb je een voorbeeld van zo'n bedrijf? Voor dit soort projecten zou ik dat zeker graag uitbesteden, en dan zelf de regie houden qua ontwerp en de installatie verzorgen.
Ligt er een beetje aan waar je zit, maar het bijvoorbeeld via Blok (naast platenboer ook -plakker & -bewerker) of mijn 'vaste' adres is TDN, fijne communicatie en altijd scherp in prijs.Ja, ik heb een KVK. Maar heb je een voorbeeld van zo'n bedrijf? Voor dit soort projecten zou ik dat zeker graag uitbesteden, en dan zelf de regie houden qua ontwerp en de installatie verzorgen.
adzaagt is voor particulieren, je betaald je blauw inderdaad. Ze hebben me al wel eens zakelijk een scherpere offerte gestuurd maar dat was nog steeds tientallen procenten boven een zakelijke partij.Adzaagt is zo bedrijf. Alleen zal je daar veel voor betalen