Citeren lukt niet goed

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Geachte beheerder / beste Jaap,
Ik heb problemen bij het opnemen van een citaat in mijn reactie. Bij de vorige software versie was door plaatsing van HTML codes (?) duidelijk welk deel het citaat was en welk deel mijn eigen bijdrage. Nu is dat verschil weggevallen.
Zodra ik begin te schrappen in het bericht van het andere forumlid, omdat ik slechts op een stuk van zijn bericht wil reageren, gooit de software zijn en mijn aandeel op een hoop. Ik heb nu meegemaakt dat het hele bericht inclusief het citaat als mijn bijdrage wordt geplaatst, maar ook al dat mijn bijdrage in het citaat werd gepropt. Kan op een of andere manier tijdens het aanmaken van een reactie duidelijk worden gemaakt wat de begrenzing van het citaat-gedeelte is?
Alvast hartelijk dank, ook voor alle overige inspanningen,
Kor
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Kor zei:
Geachte beheerder / beste Jaap,
Ik heb problemen bij het opnemen van een citaat in mijn reactie. Bij de vorige software versie was door plaatsing van HTML codes (?) duidelijk welk deel het citaat was en welk deel mijn eigen bijdrage. Nu is dat verschil weggevallen.
Zodra ik begin te schrappen in het bericht van het andere forumlid, omdat ik slechts op een stuk van zijn bericht wil reageren, gooit de software zijn en mijn aandeel op een hoop. Ik heb nu meegemaakt dat het hele bericht inclusief het citaat als mijn bijdrage wordt geplaatst, maar ook al dat mijn bijdrage in het citaat werd gepropt. Kan op een of andere manier tijdens het aanmaken van een reactie duidelijk worden gemaakt wat de begrenzing van het citaat-gedeelte is?
Alvast hartelijk dank, ook voor alle overige inspanningen,
Kor

Zo iets bedoel je?

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zodra ik begin te schrappen in het bericht van het andere forumlid, omdat ik slechts op een stuk van zijn bericht wil reageren, gooit de software zijn en mijn aandeel op een hoop. Ik heb nu meegemaakt dat het hele bericht inclusief het citaat als mijn bijdrage wordt geplaatst, maar ook al dat mijn bijdrage in het citaat werd gepropt. Kan op een of andere manier tijdens het aanmaken van een reactie duidelijk worden gemaakt wat de begrenzing van het citaat-gedeelte is?
Alvast hartelijk dank, ook voor alle overige inspanningen,
Kor
NU heb ik in het origineel en bovenste alinea weggehaald

jaap
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Als je op de icoontjes balk boven in de editor op [ ] klikt komen de codes de automatisch toegevoegd worden in beeld.

Ha, super! Ik was door de opmerking van @ZotVanHout er al in geslaagd om het probleem te herkennen en omzeilen. Het in beeld brengen van de codes neemt (voor mij) het laatste stukje onduidelijkheid weg. Dank!
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.095
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Als je op de icoontjes balk boven in de editor op [ ] klikt komen de codes de automatisch toegevoegd worden in beeld.
dag, jaap,
waren kor & ik de enigen die niet van die vierkante haken afwisten ?
noot: ze zijn wel handig om de grenzen van het citaat te zien
aanvulling: ik merk dat, wanneer die haken rood staan, ik geen schermuitsnede (microsoftlogo op toetsenbord+shift+S) in dit bericht kan plakken
dus vierkante haken weer uitgezet om de uitsnede van de icoontjesbalk waar de vierkante haken rood staan, hier onder te kunnen plakken
1602351720047.png
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.