Even een wat ouder topic naar boven halen (had je er maar niet moeten naar linken
... ).
Dat inzetbakje, hoe monteer je dat eigenlijk?
Zeg nu niet: “In verstek, en met wat goede lijm en enkele schietnageltjes voor de extra zekerheid”, want zo ver was ik dus ook al
.
Ik bedoel eerder echt letterlijk: hoe krijg jij die dingen mooi uitgelijnd tegenover elkaar, tijdens montage? Ik kom altijd een stuk of vijf handen te kort. Werk je met een jig (van 90graden), en dan hoek per hoek? En moest dat al zo zijn, wat ik niet kan geloven, dan nog moeten die tussenschotten er achteraf nog - awel ja - tussen. Alleen al bij het inschuiven ervan schraap je toch alle lijm er af?
Kan je een en ander toelichten? Ik ben overigens nog te beschaamd op dit forum om gelijk een filmpje te vragen
...
Eigenlijk geldt de vraag ook voor het
kissie op zich, maar dit zijn al wat grotere en vooral dikkere stukken, wat een en ander toch al meteen een stuk handiger maakt (voor het type knutselaar dat zoals ik al een vinger kwijtspeelt bij het openen van een doosje schroeven).
Jimbo
(telt wat zijn powertools betreft niet in aantallen vingers maar in aantallen armen)