Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
Op internet staat dat dit een (oud Canadese zaag slijper is. Maar wat is een Canadeze zaag en wat is het verschil met een 'gewone' zaag?
Alvast bedankt!
Even verder moeten zoeken, informatie staat op de site naast het het plaatje waar je een screenshot van maakte.
Het is een hulpmiddel om kettingzagen te kunnen slijpen. Wellicht in Canada bedacht en daar en de USA gepatenteerd.
Interessant, Canadese zaag slijper, hoe moet ik dat precies lezen?? Is het een slijper voor een Canadese zaag, of is het een Canadese slijper voor een zaag?
Interessant, Canadese zaag slijper, hoe moet ik dat precies lezen?? Is het een slijper voor een Canadese zaag, of is het een Canadese slijper voor een zaag?
Ik vermoed het laatste. Interessant, het hierboven aangehaalde octrooi is toegekend aan een uitvinder in de Filippijnen. Het is overigens niet direct een zaag_slijper_, het is, als ik het goed lees, een jig om je zaagvijl correct over de tanden heen te halen. Je moet de tanden dus gewoon handmatig slijpen...
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.