Bovenfrees AEG MF 1400 KE (nieuw)

Barrie Cello

Nieuw lid
4 jan 2021
16
2
Wegens niet doorgaan van een project verkoop ik deze ongebruikte, schitterende en heel complete bovenfreesset.

Vraagprijs: 300 eur
Afhalen in Gent (BE) of IJzendijke (NL)
Verzending mogelijk.

8CEF7678-D014-4574-A67C-304858D7C0F2.jpeg
E417F30A-3BEC-496B-BE56-AB0035BA1C26.jpeg
25DF2762-3C11-4478-ACA3-B9648A95ED22.jpeg
 

Barrie Cello

Nieuw lid
4 jan 2021
16
2
Koop je er elk jaar eentje Barrie? Ik gebruik die je vorig jaar aan mij hebt verkocht nog steeds met veel plezier :)
Haha, blij dat te horen. Ik had ze zelf gekocht voor een zelfbouwproject maar dat is niet doorgegaan, de tweede wilde ik graag houden omdat ze zo compleet is maar eigenlijk heb ik ze niet nodig, vandaar maar verkopen nu ze nog ongebruikt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: dirkvanbergen

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.766
983
Omgeving Eindhoven
Van welke zijn de foto’s gemaakt? Want de foto’s bij deze advertentie zijn exact dezelfde als die van de frees die je een jaar geleden verkocht…
Maw krijgen we nu wat we op de foto zien?
 

Barrie Cello

Nieuw lid
4 jan 2021
16
2
Van welke zijn de foto’s gemaakt? Want de foto’s bij deze advertentie zijn exact dezelfde als die van de frees die je een jaar geleden verkocht…
Maw krijgen we nu wat we op de foto zien?
Excuses voor het late antwoord. De foto's die ik toen genomen heb waren eigenlijk van de machine (en doos en toebehoren) die ik nu te koop aanbiedt. Indien gewenst kan ik alles nog eens uit de doos halen en nieuwe foto's nemen :)
Ook deze machine is nog steeds ongebruikt alsook alle accessoires.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.