Zeker een onze eigen hooked on wood natuurlijk.Als je dat allemaal zelf gaat bouwen is dat (voor mij in ieder geval) een uitdaging. Heb je de werktafel van klavieratelier op you tube al eens bekeken. Wel in het duits.
Te koop aangeboden prachtige MFT volgens voorbeeld "Klavieratelier"
Korte beschrijving MFT werkbank gebouwd volgens voorbeeld van “Klavieratelier” Voorzien van: 30mm volberken werkblad met 19mm gatenpatroon 200x900 cm. (LxB). Gereedschapskast met deuren en lader van berken 24 mm. Afkorteenheid met Festool FS-1400 geleiderail en in hoogte verstelbare...www.woodworking.nl
Ik heb heel veel respect voor Hooked on wood en kijk al zijn youtube filmpjes. De woorden onze eigen Hooked on wood zijn de jouwe.Zeker een onze eigen hooked on wood natuurlijk.
Had ik nog niet gezien. Voor ik eraan begin check ik die nog even.Mss is het wijs om hier even naar te kijken:
De afstandsgaten liggen niet op één lijn.
Wel netjes opgelost door de fabrikant.
Ook lukte het wel om met parf guide systeem 15 graden hoeken te maken. Dus zaagtafel kan nu iedere 15 graden gesteld worden.Zo zoals gemeld had ik nog wat andere werkzaamheden in huis maar ondertussen een start gemaakt met de bouw van de werkbank. Ik merk dat de eerste werkbank waarschijnlijk het lastigst is omdat ik op de vloer moest werken. Nu er eindelijk wat is wat een genot om aan te staan.
Hierbij de status.
Ik lees dit bericht nu pas. Springplank? Ik denk dat ik dat gevoel ook heb Wim. Een soort van waardering, aandacht of erkenning voor dit forum had ik verwacht. Goed, het is geen halszaak.Ik heb heel veel respect voor Hooked on wood en kijk al zijn youtube filmpjes. De woorden onze eigen Hooked on wood zijn de jouwe.
Naar mijn mening heeft hij dit forum als springplank gebruikt. Daar is niets mis mee. Masave hout lift ook mee
en de houtdraaierij van ronald kanne ook. Van de laatste twee komen regelmatig bijdrage en die mis ik al lang van hooked on wood. Ook ik heb in het verleden wel een gebruik gemaakt van dit forum om traffic op mijn website te verkrijgen. (vuurwerk jaren geleden)