Bouwen van een pipowagen

hummes

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
49
0
Zutphen
Unimig is nog best wel duur ,nu eerst verder met een huisje op het land voor een douche en toilet en keukentje .
De wagen ga ik binnenkort nog isoleren aan de onderkant met pir platen 5cm,en de gaten dicht purren .
Als het vriest is het eigenlijk niet te doen ,zo koud als de vloer is ,alles is ook geïsoleerd behalve de vloer .
De houtkachel doet het nu goed ,ik heb er een extra meter buis opgezet ,heeft nu betere trek nu .

Gr hummes
 

hummes

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
49
0
Zutphen
Goedenavond .
Daar ben ik weer .
Na een roerige tijd ,kom ik weer in een rustiger vaarwater .
De wagen is er nog ,en alles werkt nog naar behoren ,hij staat nu in een winterstalling waar hij goed staat .
Ik hoop deze winter er iets aan te kunnen doen ,wie weet ?
Ik heb afgelopen zomer seizoen op een camping gestaan ,wat op zich wel te doen was ,maar het liefst sta ik toch ergens wat rustiger met mijn wagen .
Om ergens te staan is eigenlijk nog het lastigst,een goede plek heb je niet zo maar .

Er is nog geen tracktor of een ander vervoers middel ,dat zal toch even moeten wachten .
de zijkanten van de wagen zijn nog net zo ,t hout splijt flink op ,altijd de zelfde planken die t doen ,veel zit nog goed .

De wagen bevalt uitstekend ,het is een heerlijke plek om er te zijn in de spaarzame vrije tijd .

Nu is eigenlijk mijn vraag of iemand weet waar ik zou kunnen staan met mijn wagen voor het nieuwe zomer seizoen?
Camping ,achter een boeren schuur ,of waar dan ook ,als er maar water en stroom is ,dan is t al goed .

Ik hoor graag van jullie .

gr Hummes
 
P

Pel

Guest
Ik denk dat ik een mooie omgeving op zocht op het boerenland, en dan op de man af, vragen of je er een zomer mag staan, dit lijkt mij de beste optie Hummes.

Groet Pel.
 

hummes

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
49
0
Zutphen
Er zijn plannen om de wagen te gaan verkopen .
Mochten er mensen zijn die echt serieus zijn ,die kunnen mij een pb sturen .


gr hummes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.