Nu het toch nog eventjes wachten is op mijn inlegplaat voor de bovenfrees heb ik nog wat tijd genomen om verder te denken hoe mijn freestafel eruit moet gaan zien. Het volgende punt van dilemma is nog steeds of ik het tafelblad uit betonplex of uit MDF-plaat zal gaan maken. Wat betreft betonplex heb ik wat schrik dat het uitfrezen van de groeven voor de T-traks voor afbrokkeling van de bovenste toplaag zal gaan zorgen. Daarom denk ik meer en meer om MDF te gaan gebruiken van 18mm dik die ik dubbel zal gaan verlijmen. Denk dat betonplex ook niet geschikt is om te gaan verlijmen. Als ik dan toch opteer voor MDF zou ik wel overwegen om er een toplaag op aan te brengen die ik verlijm. Alleen weet ik niet wat er geschikt en niet duur is als toplaag voor het tafelblad. Dus alle informatie is welkom.
Voor wat betreft de T-tracks ook gezien dat er veel beschikbaar is op het internet. Bij baptist.nl zie ik namelijk 3 verschillende maten va, T-tracks zien en vraagt mij af welke het meest geschikt is?
Voor wat betreft de T-tracks ook gezien dat er veel beschikbaar is op het internet. Bij baptist.nl zie ik namelijk 3 verschillende maten va, T-tracks zien en vraagt mij af welke het meest geschikt is?