Boorhamer op accu?

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Helemaal mee eens. Boorhamer of klopboor ga ik binnen nooit zonder stofzuiger gebruiken en dan ben je het voordeel van snoerloos snel kwijt. Daarbij moet je het extra gewicht van een een 6 - 8 of 12Ah accu niet onderschatten, dat gewicht mis je als je een apparaat op 230V gebruikt.

Ik heb afgelopen weken regelmatig 2 uur staan schuren om een stoel kaal te krijgen of de trappen in huis kaal te maken. Elke keer met stofzuiger en schuurmachine met kabel.
De stofzuiger zit tegenwoordig op de boor, zonder is makkelijker boren, maar werkt best prima
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Hamerboor op accu, een van men beste aankopen ooit tijdens verbouwingen.

Niets zo handig als snel even je hamerboor pakken zonder verlengkabeltroep of wat dan ook.

Zowiezo voor de 18 volt gaan, dan kan je ook grote gaten, stevig werk doen.


Idealiter ook automatische stofafzuiging derbij kopen.
Is zen prijs zeker waard! Geen geknoei, gewoon hop, gaatje boren, geen stof, klaar!

Heerlijk werken op die manier.

Deze bedoel je dan? Niet goedkoop :)
 

liglinisterglenn

Actieve deelnemer
30 dec 2015
111
26
Yes, zo eentje bedoelde ik!

True niet goedkoop, maar then again, een deftig merk zoals Metabo gaat wel een lange tijd mee.

En het is echt wel een added bonus. De bomma, oma, zus of wie dan ook die vraagt om iets te komen ophangen, geen gedoe met kabels, stofzuiger zoeken of wat dan ook. Gewoon boorhamer met ingebouwde stofzuiger mee, geen gezooi, geen stof, perfecte afzuiging. Heerlijk werken. :)
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Zal het eens bekijken, ik ga vandaag eens langs bij mijn lokale dealer voor wat meer info over die pick & mix (bij combinatie van bepaalde machines krijg je er een 5,5 Ah LiHD batterij bij).
Als je de KHA18 als set koopt met die ISA-afzuiging dan is de meerprijs zo'n 100€ ipv 160€ :)
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik heb uiteindelijk een pick & mix genomen, bestaande uit:
  • 2x LiHD 5,5 Ah batterijen
  • SB 18 LTX BL Q I (klop)boormachine 120 Nm
  • MT 18 LTX multitool
Normaal is deze actie aan 725€, bij mijn lokale dealer 699€ verkregen :)
Via de actie bij Metabo kan ik (gratisi) nog een 5,5 Ah LiHD batterij toegestuurd krijgen.

De KHA 18 boorhamer kwam bij mijn dealer op 376€ maar bij Klium staat deze aan 302€, toch al een redelijk verschil natuurlijk. Hij gaat dus bij Klium in bestelling :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.