Boek: Loofhout herkennen

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik zoek het boek 'Loofhout herkennen' van de auteurs L. van Bladel en J.J. van de Groep. ISBN 9789012582643, uitgegeven in 2011.

Heeft iemand dit nog ergens liggen of staan en doet er niets (meer) mee?
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Die had ik ook al gevonden Fons, maar is 41 jaar oud! Liever de wat meer actuele versie, maar die is overal uitverkocht. Herdruk zit is waarschijnlijk voorlopig niet in. Daarom deze oproep hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Nee, dat klopt, maar de evolutie op het gebied van andere schrijvers en dergelijke gaat wel snel. Ik heb vorige week zo'n nieuw (2011) exemplaar gezien van Piet Groeneweg en dat is toch wel een heel stuk moderner.
Ik wacht het nog even af.
 

Aardappel

Actieve deelnemer
22 mei 2020
191
118
Den Bosch
cce.jpg


Hier een link naar een schijnbaar gratis .pdf download:


En misschien dat deze meneer het verkoopt:
Op pagina 185 staat het, maar is niet goedkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.119
243
Goeree-Overflakkee
Ik heb al een paar jaar een zoekopdracht op marktplaats lopen (omdat ik de nieuwprijs te hoog vind), er komen er geen voorbij. Blijkbaar bevalt het boek erg goed bij de bezitters.

Hier een link naar een schijnbaar gratis .pdf download:
Dat is nou een tipisch voorbeeld van een link die alle signalen vertoont niet veilig te zijn. Als je je daar gaat registreren om dat te downloaden gooi je (op 'n minst) je privacy te grabbel. En nog los van dat het een illegale manier is om aan het boek te komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.