Blum minipress pro center full options te koop. Voor de serieuze meubelmaker.

rik

Post veel
8 nov 2010
874
184
Dag Forumleden,

Hierbij bied ik mijn boorcentrum te koop aan.

Dit kan een mooie stap zijn voor een meubelmaker die het serieus wil aanpakken. De machine heeft mij iig geholpen op een betaalbare manier op te schalen van hobby naar succesvol bedrijf.
In plaats van tal van handelingen handmatig uit te meten en uit te voeren, had ik 1 centrum waarmee ik alle bewerkingen voor corpussen maakte. Mijn werkbank bleef vrij voor montage en zo had ik opeens een praktische werkplaats.

Ik ben verhuisd en deel nu een werkplaats met 2 andere meubelmakers. Wij werken aan 2-3 projecten tegelijk. Daardoor is deze machine minder geschikt geworden. Daarom stappen wij over op een minipress pro top. Een prachtige systeem, dezelfde precisie en nog sneller. Voor ons is die snelheid belangrijk aan het worden. (de nieuwe machine kost 4X de prijs van deze machine)

De machine maakt horizontale als verticale boringen voor deuvel verbindingen. Daarnaast zijn alle soort boringen voor scharnieren, lades, planken, fronten mogelijk.
Daarnaast heeft deze machine 2 rijboor koppen. waarvan 1 kop met 14 boren!

De machine die ik aanbied is perfect voor een eenmans bedrijf of een bedrijf die aan 1 project tegelijk werkt.

De machine is werkend te zien in Landsmeer.
de prijs op marktplaats is 5500,- Prijs hier op het forum is 5000,- ex btw. dit is een scherpe prijs voor een machine in deze staat er is helaas geen ruimte om hier vanaf te wijken.
Hier een link naar de marktplaats advertentie

Voor vragen graag een prive bericht sturen. Ik kan ook mijn telefoon nummer delen via prive bericht als dat gewenst is.

Voor nu allemaal een prachtige dag!

IMG_6328.JPG
IMG_6326.JPG

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.