Zoo pff, even fast forward ha! Ik heb alleen een paar eindfoto's. Verder gewoon tekst!
Het zaagbankje! Voltooid. Netjes opgeschuurd. Het hout ga ik gewoon kaal laten.
Na deze voltooid te hebben een stukadoorstrapje gemaakt. Wederom volledig uit vuren. De trapboom is alleen maar 19x120 vrij dun als je het mij vraagt! Maar tekening is tekening.
De schoren waren wat lastig. Maar ik was blij met het resultaat. Hij zal worden gebruikt als planten display in de tuin.
Verder heb ik een collega/Leerling geholpen met zijn toets, het plaatsen van prefab elementen en later ook nog geholpen met opzetten van een dakwerk! Erg interessant om te doen, deze was nog vrij klein zal wat zijn in de echte wereld haha.
En volgende week zal ik 4 steigerhouten bar krukken maken! Wel leuk even wat afwisseling. Vandaag heb ik de tekening/mal gemaakt een uitgerekend hoeveel hout ik nodig zal hebben. Het verbaasde mij wel zeg. In 4 krukken, maar liefst 21 meter steigerhout.
En uiteraard leer ik elke week wel weer wat. Een goede tip is om alles eerst op maat te maken en dan pas de onderdelen samen te voegen,

. Ik weet eigenlijk niet waar ik dit gewoon al vanaf het begin deed. Maar ja. Zo leer je.