Black friday

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik heb afgelopen maandag een grippr pushblock gekocht bij gereedschap pro, die wilde ik al een tijdje hebben en had nu 13% korting.
Beetje te laat voor andere liefhebbers...
 

kruim.g

Actieve deelnemer
14 jan 2015
30
35
Ik heb zondag ochtend bij de Lidl een paar onderstellen besteld voor afkortzaag oid. (deze: KLIK)
Stond tussen de andere Black Friday aanbiedingen voor maar €6,99.
Was geen lange actie, zondagmiddag was die weer €69,99. Maar DHL heeft ze gisteren wel langs gebracht. (y)
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
954
388
hilversum
Ik heb zondag ochtend bij de Lidl een paar onderstellen besteld voor afkortzaag oid. (deze: KLIK)
Stond tussen de andere Black Friday aanbiedingen voor maar €6,99.
Was geen lange actie, zondagmiddag was die weer €69,99. Maar DHL heeft ze gisteren wel langs gebracht. (y)
Heb maar even snel de plasma snijder besteld :)Zat al vaker te twijfelen om hem te bestellen.
Maar voor 99 euro kan je er bijna niet stuk aan gaan.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Sander, oftewel GereedschapPro, heeft een regenboogactie deze week, met elke dag wat scherpe aanbiedingen. (Ik heb wat eenhandsklemmen van Bessey gescoord…).
Onze Duitse vrienden van FineTools.de hebben ook een aantal leuke aanbiedingen, die van dag tot dag veranderen.
Dictum, ook in Duitsland, was begonnen met een soort advents-actie maar dat lijkt afgeblazen te zijn door leveringsproblemen.
En verder zijn we in afwachting van de adventsactie van Sauter.de die ieder jaar weer spannend is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.