Black Friday deals?

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.014
534
Noord-Veluwe
Tja, ik moet toegeven dat hier soms ook wel wat ligt te verstoffen. Vaak zijn het gereedschapjes of hulpstukjes die ik dan voor een project eenmalig nodig had. Anderzijds verbaast het me ook hoe vaak ik later toch nog iets kan gebruiken dat ik tegen beter weten in heb bewaard. Ik ben niet echt een verzamelaar, maar kan wel erg moeilijk dingen weg doen.

Eerlijkheid gebiedt me toe te geven dat ik alle spullen voor 2 projecten al tijden klaar heb liggen (en dus al een poosje terug gekocht heb), maar dat ze nog steeds niet gebruikt zijn. Een daarvan is een ideetje van Guido Henn voor een horizontale freestafel.

Waar ik meer last van heb is dat ik nogal de neiging heb om ijzerwaren te kopen uit angst dat ik precies dat schroefje o.i.d. nodig heb en het dan net niet in huis heb. Ik heb er een rothekel aan om dan niet verder te kunnen. Het nadeel daarvan is echter wel dat ik een aardige set Raacokastjes heb staan vol met allerlei soorten bevestigingsmiddelen.

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
420
213
56
Luzy Saint Martin
Heel erg herkenbaar!!
Ik ben ook iemand die kapotte dingen eerst probeert te repareren, als dat niet lukt schroef ik ze nog verder uitelkaar en bewaar ik de onderdelen waarvan in vermoed dat ik ze ooit nog eens nodig ga hebben.

Inmiddels stapelt die voorraad zich wel aardig op…

En ja dat ene rare kleine schroefje kan inderdaad ooit eens nodig zijn. Alleen waar lag het ook alweer 😅

Afgezaagd

Actieve deelnemer
21 mrt 2023
63
18
Alkmaar
Ik heb meer dat ik mij steeds meer ga irriteren aan die zogenaamde black friday aanbiedingen.
Elke reclame is het dit, dat, black friday, korting, jadajada.

En bij het bekijken van een eventuele aanbieding van een product waar je interesse in hebt is het geen aanbieding.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
344
182
‘s-Hertogenbosch
Heel erg herkenbaar!!
Ik ben ook iemand die kapotte dingen eerst probeert te repareren, als dat niet lukt schroef ik ze nog verder uitelkaar en bewaar ik de onderdelen waarvan in vermoed dat ik ze ooit nog eens nodig ga hebben.

Inmiddels stapelt die voorraad zich wel aardig op…

En ja dat ene rare kleine schroefje kan inderdaad ooit eens nodig zijn. Alleen waar lag het ook alweer 😅
Inderdaad heel erg gruwelijk ontzettend herkenbaar 🤩, maar wel ontzettend makkelijk dat er altijd wel materiaal aanwezig is waar je iets mee op kunt lossen zodat je niet creatief afgeremd wordt. Anderen weten dit helaas ook

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
122
69
Spijkenisse
Die heb ik vorige week voor €99 incl bij Gereedschapcentrum gekocht. Nu zie ik dat hij daar nu weer €170 is.
Ben ik blij dat ik ‘m vorige week heb aangeschaft.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.